Verzending en bezorging

Bestelproces

We hebben een grote variëteit aan multiroom producten. Om snel te vinden wat je zoekt, maak je gebruik van de handige filteropties op onze website. Hier kies je bijvoorbeeld het merk, de functies, de maten en de kleur waaraan het product moet voldoen.

Ook willen we je wijzen op onze advies-pagina, voor alle vragen die je hebt over multiroom in het algemeen of bekijk onze multiroom koopgids. Ook daar kunnen we je verder helpen met je keuze.

Eenvoudig bestellen

Als je gevonden hebt wat je zocht, dan klik je op de productpagina op ‘Bestellen’. De prijzen die vermeld staan op de productpagina's, zijn allemaal inclusief BTW.  Je gekozen producten worden dan in het winkelmandje geplaatst. Het is mogelijk nog wijzigingen in je winkelmandje aan te brengen of verder te winkelen en meer producten toe te voegen.
Het verder afhandelen van je aankoop gaat in 2 stappen.

Stap 1
Vul je persoonlijke gegevens in, controleer deze en kies je betaalmethode. Een account aanmaken is niet nodig.

Stap 2
Na het invullen van je gegevens, plaats je je bestelling. Zodra je je bestelling hebt bevestigd, opent het betalingsscherm (tenzij je via bankoverschrijving voor levering betaalt) en rond je je aankoop af.
Wanneer je bestelling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Gedurende het proces word je op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen in de status van je bestelling. Meer informatie daarover vind je bij orderstatus, ook te vinden op deze pagina. 

Verzendkosten

Bij SoundStore betaal je nooit verzendkosten, hoe laag het bedrag waarvoor je besteld ook is. Ook het retourneren van je bestelling is bij ons geheel gratis.

Levering en orderstatus

We begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt genieten van je bestelde product(en). Daarom stellen we alles in werk je aankoop zo snel mogelijk bij de door jou gekozen locatie af te leveren. De levering wordt verzorgd door PostNL.

Je wilt natuurlijk weten wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Om een indicatie te geven, staat bij elk product informatie over de voorraad en verwachte levertijd vermeld. 

Bezorgstatus van je bestelling

Wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de bezorgstatus. Hoe snel wij jouw aankoop kunnen leveren, is afhankelijk van de voorraadstatus van het product en op welke dag en tijd je bestelt. Dat zetten we voor je uiteen.

Product op voorraad
- Als je op een werkdag voor 17.00 uur bestelt en het product is op voorraad, dan heb je jouw bestelling de volgende dag in huis (met uitzondering van feestdagen).
- Bestel je in het weekend en is het product op voorraad, dan heb je het dinsdag in huis.

Product niet op voorraad
Wanneer een product niet op voorraad is, geven we op de productpagina een indicatie hoe lang het duurt voordat het product bij jou is afgeleverd. Dit varieert van 3-5 werkdagen tot meer dan 5 werkdagen.

Levertijd onbekend
Het kan voorkomen dat een product moeilijk leverbaar is. Dit komt dan bijvoorbeeld omdat er meer vraag dan aanbod van het product is. We stellen je op de hoogte over de verwachte levertijd van dit product. Mocht je de verwachte levertijd niet willen afwachten, dan heb je de mogelijkheid je bestelling kosteloos te annuleren of een alternatief product aan te vragen bij onze verkoopafdeling. 

Aflevering door PostNL

  • Je ontvangt een Track & Trace-code en link om je pakket te volgen;
  • Je ontvangt een tijdsindicatie van PostNL op de dag van ontvangst;
  • De bestelling wordt verzekerd verstuurd;

Niet aanwezig?

Ben je niet thuis op het moment van levering? Geen probleem. PostNL probeert dan de volgende dag jouw bestelling opnieuw af te leveren.

Mocht je dan ook niet aanwezig zijn, dan brengt PostNL je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor of een ander afhaalpunt. Het achterlaten van een bestelling bij de buren is niet mogelijk, omdat de pakketten verzekerd verstuurd worden. Wanneer je om de één of andere reden niet in staat bent om het postkantoor of ander afhaalpunt te bezoeken, dan kunnen we een verzoek indienen om het pakket nogmaals te bezorgen. Je dient daarvoor per e-mail een verzoek in. De extra kosten daarvoor bedragen €10,-. 

Hoe laat komt PostNL?

De zending wordt aangeboden tussen 08:00 en 18:00 uur. Via Track & Trace krijg je een tijdsindicatie van de bezorging. SoundStore heeft geen invloed op een eventuele vertraging van PostNL.

Controleer altijd binnen 24 uur of jouw product schadevrij is aangekomen. Eventuele schade dient ook binnen 24 uur gemeld te worden per e-mail. Meldingen na deze periode worden niet geaccepteerd door de transportverzekering.

Contact PostNL

Heb je vragen over je bestelling waar wij je niet verder mee kunnen helpen? Neem dan contact op met PostNL via 0900-0990 (€ 0,10 per minuut) of Postnl.nl.